Monday 15 February 2016

Write About Wu Yi Fan

KRIS atau nama sebenarnya ialah Wu Yi Fan. Kris my idol... hehehe ... minat kpop dari form 2. baru je minat. entah mcm mana ek boleh sampai telampau obses dengan kpop sebab ternampak muka kris kot #pujidirisendiri. dulu minat gak la tapi tak seobses masa form 2. obses sesangat sampai result pon down cik kak oiiii *sobeksobek. minat kris sebab kris nampak cool and arrogent. tu yg minat sgt dengan kris tu. sampai satu masa terfikir nak cari lelaki yg mcm mana. laki idaman sebenar saya ialah seorang lelaki yg cool & arrogent. tapi dalam diam-diam kris pon selfie dye memang meletop. nampak cool dia. hahahaha... x tahu nak describe ape pasal kris ni. kris seorang yg tinggi lampai. setahu Ain tinggi kris 190cm maybe. tinggi giler beb. aku ngan dia mungkin sampai dekat baawah ketiak dia jer. so taknak la cari laki yg overload tinggi sgt. haihhhh niaya la sayo nanti kalau laki tinggi-tinggi. kena jadi tinggi jugak kalau macam tu. heheheh.. tinggi tu insha allah, ada target. kris ni jenis yg suka baca buku. semua buku dia, semua buku english. so sama la macam saya. saya minat baca buku jgok ye tapi tak suka menulis. sebab apa tak suka menulis? sebab saya tahu tulisan saya buruk. dah Allah nak jadikan macam tu, saya kena terima dengan redha.Bukan tak try tiru tulisan cantek macam org lain tapi entah la. back to simple writer. rasa selesa bila tak tiru tulisan macam org lain. rasa dah memadai tulisan sendiri. boleh paham apa yg saya baca & yg saya tulis. pernah la ada sorang laki ni kan, dia suka sangat komen tulisan saya. saya tahu tulisan saya tak cantik macam org lain tapi apa yg harus saya lakukan? org yg komen tu pernah buat sye fall in love with him. saya tak tahu tektik apa yg dia buat sampai boleh buat saya jatuh cinta. i dont know.... 

Balik pada asal tajuk ye semua, lepas kris meninggalkan exo, exo tak naik nama dah. kalau kris, luhan ada nama exo terus up. now exo dah down. banyak bts je yg up. so xleh nak buat ape lah bila kris dengan keputusan dia. apa pun yg terjadi kris tetap menjadi pilihan. xde yg lain dah. kris si lonjong, haahahaha... saya tetap akan support kris dari belakang. ramai kata muka saya sama macam muka kris #pujidirisendiri. bukan nak riak takkabur ke ape tapi org ckp. saya tak pasti. dah berapa kali dah tengok cermin, macam hudoh jer. macam biase jer. entah mana yg sama. mungkin Ain suka buat muka cool kot,tu org kata muka macam sama je. dah memang macam tu jer muka bila serious.

wahhhhwahhhh cik kak oiiiii ... banyak nye kau type ye ? x letih ke cik kai oi ? guna laptop tak letih, kalau guna fone letih & memenatkan. so better guna laptop la senang sikit ye. dah banyak dah tulis pasal kris ni. kita ni bila pulak? kalau menulis blog tiaptiap hari mahu nya ramai yg berbuih mulut nak baca. hahahaha ... sampai sini saje yg ingin saya perkatakan ye. so ada masa terluang lagi kita jumpa lagi ye syg ? assalam & bye.

No comments:

Post a Comment