Wednesday 17 February 2016

Ciri-ciri kawan

isu pasal ciri-ciri kawan yang saya suka la kan? kawan yg aku suka org yang boleh diajak bergurau, buat bising-bising( itu perkara biase la kan ), happy go lucky, kdg-kdg serious kdg-kdg tak haaa gitewwww..... di ajk sembang, study group, yang lebih pentingkan kawan pda bf la kan? yg boleh dengar isi luahan hati kita walaupun kita ni sejenis org yg tak suka share hal-hal peribadi dkt sesiapa. sebenarnya nak share something. benda ni lama dah tersimpan, bila diluahkan gape plop kata org. saya ada sorang kawan ni. dari kecik lagi kawan ngan dia. entah la mcm mana maybe sejak dia couple dengan bf dia tu, berubah 100%. semua org perasan kot. pernah sekali abaikan dia, yes dia terasa diri dia diabaikan sama jugak macam org lain. org lain pun ada hati dan perasaan jugakkan? jangan fikirkan diri sendiri ajer... selfish. yes walaupun dia kawan, kite kena support dia, tlg nasihatkan dia & semua-semua tu yapi pernah ke nasihat ni dia amalkan & hargainnya baik-baik? sekarang saya org yg jenis mcm ni, tak kisah dah & takkan pernah nampak dah sahabat sekeliling. sahabat yg betul-betul dipanggil sahabat. yes its very hard to find it in the world. memang la kdg-kdg satu perkara tu perlu dianggap serious kdg-kdg x perlu pun. latih diri sendiri supaya berdikari & disiplinkan diri. kawan saya ni dia jenis yg suka pentingkan bf dia berbanding kawan. bukan apa, susah senang kawan je yg boleh tlg. kalau kita hilang kawan susah dah kawan nak percaya kita? emmm like that. mujur saya single available triangle mingle... hahahahaa

No comments:

Post a Comment